vineri, 2 martie 2012

Pe unde a mai fost Team Work?

Sfârşitul lunii februarie i-a găsit pe cei din Team Work la Primul Congres al Comunicatorilor din România, un eveniment dedicat pasionaţilor de comunicare, ce a avut loc la Regal Ballroom, Bucureşti. Organizaţia nonguvernamentală Team Work a participat astfel la Târgul Comunicatorilor, unde au fost prezentate două proiecte de responsabilitate socială, foarte dragi nouă, Grădina Botanică – Grădina Oraşului Meu şi Grădina Bunicii.
Team Work a fost singura organizaţie nonguvernamentală din cadrul Târgului Comunicatorilor şi, pe deasupra, şi singura care a avut balone la stand!

Ce a făcut Team Work?

Team Work a împărţit cărţi de vizită, pliante, informaţii despre cele două proiecte, dar şi multe bomboane şi zâmbete vizitatorilor la stand şi celorlalţi participanţi la Târgul Comunicatorilor.
Ziua a început cu conferinţele Primului Congres al Comunicatorilor, iar momentul culminant pentru Team Work a fost a doua parte a evenimentului, Târgul Comunicatorilor. Atunci au apărut la stand  studenţi, dar şi profesionişti în domeniul comunicării, curioşi de cine suntem şi ce facem. Printre ei, foarte mulţi au fost plăcut surprinşi de activităţile din Team Work şi de modul în care se desfaşoară cele două proiecte, Grădina Botanică – Grădina Oraşului Meu şi Grădina Bunicii. Am avut parte de întrebări despre proiectele prezentate, despre înscrierile la Curăţenia de Primăvară şi i-am cunoscut şi pe câţiva potenţiali colegi de-ai noştri, interesaţi de viitoarea recrutare din toamnă.
Cum şi noi am fost curioşi, pe parcursul zilei am facut cunoştinţă şi cu ceilalţi expozanţi participanţi la Târg. Astfel, am aflat mai multe despre proiectele lor şi am facut un schimb plăcut de impresii. De asemenea, ni s-a propus o colaborare pe care nu o spunem, dar daca staţi cu ochii pe blogul Team Work, cu siguranţă o veţi afla şi sperăm să ne vedem şi acolo!

Pe final, vă spunem că noi ne-am simţit bine la Târgul Comunicatorilor. Am avut parte de oameni minunaţi la stand şi asteptăm cu bucurie viitoarele evenimente la care să participăm şi să reprezentăm Team Work cu şi mai mult entuziasm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu