sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Curatenia de Toamna 2011 - Fotografii


Dragii noştri grădinari-voluntari,

Dorim să vă mulţumim pentru că aţi fost alături de noi şi la această ediţie a Curăţeniei de Toamnă din Grădina Botanică Dimitrie Brândză a Universităţii din Bucureşti.
Am fost 250 de voluntari harnici ce am reuşim să curăţăm 4 dintre zonele dificile, cu vegetație deosebit de bogată din grădina botanică, astfel pregătind-o pentru sezonul de iarnă. Am tăiat lăstăriş, am greblat frunze moarte, am strâns ambalaje, am cărat în echipă trunchiuri de copaci, am doborât … liane uscate și liane cu țepi. Vremea a ținut să ne aducă aminte că este noiembrie, dar luminișurile și grămezile de crengi și frunze formate în urma noastră au arătat mult mai bine că a iubi natura ține de căldura sufletească, nu de cea fizică.

În loc să ne întâlnim ca în fiecare an într-o singură zi, ne-am întâlnit în 4 zile şi am avut plăcerea să ne revedem cu unii chiar în ambele săptămâni de curăţenie. Amintirile de la noi sperăm să vă fi plăcut şi să purtaţi cu mândrie insignele de Grădinari. De asemenea, nu uitați să vizitați locurile unde ați lucrat, să arătați și prietenilor ce au pierdut și să folosiți astfel permisul primit. Noi vă aşteptăm şi la primăvară ca să pregătim Grădina pentru sezonul de vizitare şi, până atunci, vă invităm să vă priviţi munca, să fiţi mândri de ea şi să o arătaţi tuturor!
Am realizat pentru fiecare dintre cele 4 zile un album foto pe Facebook-ul Team Work. Vă invităm să le vizionați, să puneți tag acolo unde vă recunoașteți și, dacă v-a plăcut de noi la Curățenie, să dați Like și paginii noastre.

Album ziua 1 – 12.11.2011 - Sectorul Decorativ, în spatele clădirii Administrației
Album ziua 2 – 13.11.2011 - Sectorul Conifere, pe dealul deasupra cascadei
Album ziua 3 – 19.11.2011 - Sectorul Sistem, ziua cu vremea cea mai călduroasă
Album ziua 4 – 20.11.2011 - în spatele Serelor, lângă Grădina Bunicii

Mulțumim partenerilor noștri instituționali, Grădina Botanică „Dimitrie Brândză”, Universitatea din București și StartUB, sponsorilor Danone și Tymbark, precum și colegilor din Team Work pentru tot sprijinul acordat în organizarea și desfășurarea celor 4 evenimente în condiții cât mai bune!

Să ne vedem cu bine la primăvară!
Echipa proiectului „Grădina Botanică - Grădina Orașului Meu”
...

2 comentarii:

  1. Elisabeta Niculescu26 noiembrie 2011 la 21:21

    felicitari si multumiri pentru organizare si pentru fotografii

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumim frumos si noi pentru participare si pentru cuvintele frumoase :-)

    RăspundețiȘtergere